Dziękujemy za odwiedzenie strony kontaktowej Immediate Flex. Nasi klienci mogą zgłaszać obawy lub zadawać pytania dotyczące naszych opcji gier, zarządzania kontem, bonusów i wielu innych kwestii. Nasi doświadczeni agenci obsługi klienta są dostępni przez cały dzień, każdego dnia.
1. Czat na żywo
Rozmowa z nami jest również możliwa za pośrednictwem naszego czatu na żywo oraz aplikacji Immediate Flex. Dzięki temu narzędziu nasi klienci mogą rozmawiać z agentem wsparcia i uzyskać natychmiastową pomoc. Średni czas odpowiedzi na ogólne pytania wynosi od 1 do 5 minut.
2. Wsparcie e-mailowe
W przypadku bardziej złożonych pytań lub zapytań, które mogą wymagać dodatkowego wyjaśnienia za pomocą zrzutów ekranu, zachęcamy do kontaktu z nami za pośrednictwem e-maila. W zależności od złożoności Twojego zapytania, czas odpowiedzi wynosi od 3 godzin do 3 dni. Sprawdź poniżej nasze adresy e-mail w zależności od Twojego zapytania:
- [email protected] – Wsparcie techniczne, bezpieczeństwo, problemy z płatnościami lub wszelkie inne związane z działalnością komunikacje.
3. Wsparcie telefoniczne
Obecnie nie posiadamy linii wsparcia telefonicznego dla klientów. Zalecamy i zachęcamy do korzystania z naszych usług czatu na żywo oraz wsparcia e-mailowego.
Zarządzanie kontem
W przypadku, gdy zdecydujesz się usunąć swoje konto Immediate Flex, procedura jest bardzo prosta.
Aby usunąć konto, wystarczy zalogować się do Immediate Flex, przejść do ustawień konta i wybrać opcję usunięcia lub zamknięcia konta. Jeśli w jakiejkolwiek sytuacji nie będziesz w stanie rozwiązać swoich problemów, skontaktuj się z zespołem wsparcia.
Skontaktuj się z nami
Śledź nas na naszych kontach w mediach społecznościowych, aby nigdy nie przegapić aktualizacji ani specjalnych bonusów:
- Immediate Flex na Instagramie: immediate_flex_pl